piatok, apríla 14, 2006

Rozmýšľam kedy to začalo...

Pri surfovaní po internete človek objaví hocičo. A tak som raz našla stránku, kde boli fotky obrázkov z Window Colour. Pokúšala som sa tie farby zohnať, čo sa mi raz podarilo v Tescu. Bola to ale iba taká malá sada, s pár detskými šablónami (o cene ani nehovorím). Už si nespomínam, či som sa s nimi aj o niečo pokúsila, no neskôr som za veľmi dobrú cenu kúpila v Lidli sadu nemeckých Window Colour. Obrovské "pixle", predlohy s témou Vianoc, takže sa začalo s tvorením. S WiCo dodnes robím veľmi rada, dokonca som to skúsila aj na vyučovaní so žiakmi (každý si nakreslil svoj vlastný erb a vyfarboval, potom sme ich nalepili v triede na okná).
No a bude tomu bude niečo vyše roka, čo som objavila v Ševte aj katalóg umeleckých potrieb. Tu som videla farby na sklo a hodváb, ako aj hotové výrobky, čo ma neskutočne nadchlo a rozhodla som sa, že to tiež vyskúšam. Zatiaľ som sa dostala len k maľbe na sklo, o hodvábe snívam ďalej, ale keďže sa v Prešove onedlho začnú takéto kurzy, snáď sa mi to čoskoro splní.

Žiadne komentáre: